گاهی تمام فروشگاه ها و مراکز خرید را برای بدست آوردن لباس مورد نظرمان جستجو می کنیم. اما نهایتا بدون هیچ نتیجه ایی به خانه بر میگردیم. اینجاست که طراحان مد و لباس متولد می شوند. طراحان لباس با درآمیختن رنگ ها و مدل های در ذهن شان به رویاهای شما تحقق می بخشند. از این رو است که ما آنها را در هر سن و اقلیتی و از هر قومیتی تحسین می کنیم.

قدیمی ترین و معروف ترین طراحان مد و لباس دنیا

  • طراح مد و لباس کالوین کلین طراح معروف برند CK : کالوین کلین کار خود را با یک مغازه کوچک در زمینه کت زنانه و مردانه در نیویورک آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست در صنعت مد و لباس جایگاه خود را پیدا کند. وی از بنیانگذاران مارک معروف CK می باشد. در سال 1968 وی این مارک را بنیان نهاد.
  • طراح مد و لباس تام فورد طراح برند گوچی: بنیانگذار طرح گوجی است. وی متولد تگزاس است. ابتدا به دلیل چهره اش قصد داشته است بازیگر شود اما متوجه علاقه اش به دنیای مد شد و طراحی لباس را به عنوان حرفه ی خود برگزید. فعالیت وی بیشتر در زمینه طراحی لباس مردانه، اکسسوری و لوازم جانبی است.
  • طراح مد و لباس کوکو شانل: وی یک طراح فرانسوی بسیار برجسته است. که با قاطعیت می توان گفت کمتر کسی با مارک معروف شانل آشنایی ندارد. وی طراح لباس های مجلسی است.

طراحان حرفه ایی: تام فورد، کوکو شانل و کالوین کلین

  • طراح مد و لباس والنتینو گاراوانی بنیانگذار برند معروف VALENTINO SPAS : همان طور که از نام این طراح لباس مشخص است ایشان یک طراح ایتالیایی هستند و بنیان گذار مارک معروف  VALENTINO SPAS. شهرت وی در طراحی لباس افراد مشهور است مانند:الیزابت تیلور، ژاکلین کندی، شاهزاده مارگارت. وی شخصی شناخته شده در مهد مد دنیا یعنی ایتالیا و پاریس است. در ایتالیا به عنوان یک شخص سلطنتی و در پاریس به عنوان طراح لباس برجسته. رنگ قرمز باز لباس های مجلسی با برند وی مشخصه مد در این شهرهاست.

مقالات مرتبط با طراحی لباس

مقالات اخیر