اخیراً عده ای از سودجویان در صددند تا بدون شرکت شخص در کلاس و گذراندن آزمون، مدرک هفت مهارت بین المللی ICDL را صادر کنند. علاوه بر اینکه این کار از نظر اخلاقی و قانونی صحیح نیست ضرر آن مستقیماً به خود دانشپذیر یا داوطلب دوره نیز باز میگردد. از این رو در صددیم برای جلوگیری از این اتفاق و برگزاری دوره های ICDL نامعتبر، دوره های فشرده و در عین حال کاربردی و آسانی را در این حوزه برگزار کنیم و مدرک معتبر را به دانش پذیران ارائه دهیم.

کلاس آموزش کامپیوتر مجتمع فنی تهران سیدخندان

دوستانی که به هر دلیل به علت مشغله کاری فرصت شرکت در کلاسها و دوره های آی سی دی ال را ندارند می توانند در دوره ICDL مجتمع فنی تهران به صورت خصوصی در کوتاهترین زمان ممکن شرکت نموده و از مدرک معتبر آن نیز برخوردار شوند.

هر شخص با شرکت در دوره فشرده ICDL نه تنها در سطح قابل قبولی، مهارت کامپیوتر فرا می گیرد، بلکه از پرداختن به اموری همچون خرید مدرک ICDL نیز پرهیز می کند. مخاطبین چنین دوره هایی کارمندان شرکتهای مختلف دولتی و خصوصی هستند که بسته به مسئولیتشان و یا موقعیت شغلی و یا مهارت مورد نیاز شرکت مطبوعشان، نیازمند به داشتن این مدرک معتبر هستند.

همچنین شرکت در دوره های آموزش ICDL ره به دانشجویان و دانش آموزانی که در شروع مسیر کاری یا تحصیلی خود هستند پیشنهاد می کنیم تا بتوانند در مسیر کاری و حرفه ای یا آموزشی خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

کلیه نمایندگی ها و شعب مجتمع فنی تهران به خصوص مجتمع فنی تهران نمایندگی سیدخندان درصدد هستند با تسهیل در امر برگزاری کلاسهای کامپیوتر به جامعه بزرگ کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان نیازمند به این مهارتها کمک نموده و باعث ارتقاء شغلی ایشان گردد. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر با تلفن 02122868670 با کارشناسان آموزش ما مشاوره نمایید.

مقالات مرتبط با ICDL

نمایش دیدگاه ها

  • سلام تایم کاری من جوری هست که نمیتونم تو کلاساتون حتی به صورت انلاین شرکت کنم ایا میشه پک اموزشی تهیه کرد و بعد تو ازمونتون شرکت کرد ومدرک گرفت؟

    • سلام خدمت شما
      برای مطرح کردن این موضوع با واحد آموزش تماس بگیرید. شماره تلفن تماس مجتمع فنی تهران سیدخندان: 22868670-021

  • سلام و خسته نباشید
    من خودم سربازم هر سه روز یه روز میام خونه من چجوری میتونم مدرک دریافت کنم؟

    • سلام به شما دوست گرامی
      شما باید یک برنامه زمانبندی مشخصی داشته باشید تا بتوانید در دوره های ما شرکت کنید و در پایان مدرک دریافت کنید.

    • با سلام خدمت شما دوست گرامی
      بعضی از برنامه های کلاسی مجتمع فنی تهران در روز های پنجشنبه و جمعه می باشند در صورتی که امکان شرکت در این برنامه ها را ندارید لطفا با شماره 02122868670 تماس حاصل نمایید

    • با سلام خدمت شما دوست گرامی
      بله برخی از دوره های مجتمع فنی تهران سیدخندان به صورت غیرحضوری برگزار می شوند که در جدول زمانبندی دوره های غیر حضوری با کلمه آنلاین مشخص شده اند

  • سلام من میخوام ازمون استخدامی اموزش و پرورش را شرکت کنم و نیاز به این مدرک دارم و در حد مبتدی ام چقدر زمان و هزینه داره

    • با سلام خدمت شما دوست گرامی
      دوره ICDL مجتمع فنی تهران سیدخندان به دو مرحله تقسیم می شود شما می توانید فشرده ترین برنامه icdl را که 3 روز در هفته است را انتخاب کنید که هر کدام از مرحله ها یک ماه و نیم طول خواهد کشید در صورت فشرده بودن برنامه زمانیتان شما میتوانید هر دو دوره را به صورت خصوصی شرکت کنید که برای اطلاع از شرایط آن می توانید باشماره 02122868670 تماس حاصل نمایید

  • سلام . دوره فشرده icdl چقدر طول میکشه؟ بعد در دوره فشرده تمام هفت مهارت آفیس با جزئیات و کامل گفته میشه ؟ با تشکر .

    • سلام خدمت شما دوست گرامی
      مجتمع فنی تهران سیدخندان دوره های ICDL را در دو مرحله برگزار می کند که مرحله اول شامل مبانی،ویندوز،اینترنت و ورد و مرحله دوم شامل اکسل اکسس و پاورپوینت می باشد که در صورتی که شما فشرده ترین برنامه مجموعه یعنی 3 روز در هفته را انتخاب کنید هر مرحله 1 ماه و نیم زمان خواهد برد در صورت داشتن محدودیت زمانی میتوانید این دوره ها را به صورتی خصوصی در عرض 1 ماه شرکت کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02122868670 تماس حاصل نمایید

  • سلام من تا حدودی ب کامپیوتر آشنایی دارم مدرکشو لازم دارم مدرکش ظرف چند روز میدین😐

    • باسلام خدمت شما دوست گرامی
      لطفا با واحد آموزش به شماره 02122868670 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام. من کار های تخصصی کامپیوترو بلد نیستم از کجا باید شروع کنم؟ این کلاس هایicdl برای کسی که صفره هم میتونه مفید باشه؟ یا نه باید دوره مقدماتی چیزی ببینم؟

    • باسلام خدمت شما دوست گرامی
      دوره ICDL به دوستانی که می خواهند کامپیوتر رو یاد بگیرند پیشنهاد میشه و فقط لازم هست که زبان انگلیسی بلد باشید.

  • باسلام و خسته نباشید
    من از راه دور میخواستم مدرکو دریافت کنم و سوالم اینه که آزمون بصورت حضوری هست یا مجازی؟

    • باسلام خدمت شما دوست گرامی
      دوره های ICDL به صورت آنلاین ارائه می شود و شما می توانید از راه دوره هم آزمون بدهید و مدرک دریافت کنید .
      برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد آموزش به شماره 02122868670 تماس بگیرید.

  • امکانش هست بدون گذراندن دوره آزمون داد ؟ مثلا کسی که مطالب رو بلده ... و اینکه آیا ازمون رو میشه انلاین داد یا فقط حضوری است ؟

    • باسلام خدمت شما دوست گرامی
      برای کسب اطلاع از این شرایط مورد نظر لطفا با واحد آموزش به شماره 02122868670 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام خسته نباشد من الان در دوره icdl 2016 level 1 شرکت کردم و مدرک رو هم دارم (همون مدرک ابی دو زبانه) میخواستم ببین این مدرک بین المللی و معتبر هست برای کشور های دیگه یا نه فقط میشه تو ایران ازش استفاده کرد؟
    و اگه بین المللی و معتبره برای چه کشور هایی قابل استفاده هست مثلا برای مجارستان میشه ازش استفاده کرد؟

    • باسلام خدمت شما دوست گرامی
      مدرک مجتمع فنی تهران یک مدرک داخلی وایرانی هست و اگر شما بخواهید که مدرک بین المللی داشته باشید با مرکز مجتمع فنی تهران به شماره 2729-021 تماس گرفته و می توانید مدرک بین الملل هم بگیرید.

مقالات اخیر