نمایندگی های مجتمع فنی تهران

این صفحه متعلق به سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی سیدخندان می باشد که صرفا جهت کمک به دانش پذیران عزیز ایجاد شده است.

مجتمع فنی تهران نمایندگی سیدخندان به عنوان یکی از قدیمی ترین نمایندگیها پس از تغییر محل و مدیریت، از سال 1392 مجددا شروع به فعالیت کرد. مدیریت فعلی این نمایندگی بر عهده آقای رضایی است، ایشان از سال 1380 سابقه فعالیت مستقیم در مرکز مجتمع فنی تهران سعادت آباد داشته و به عنوان مدیر آموزش نمایندگی قلهک و نمایندگی لویزان (که دیگر فعال نیستند) حضور داشته است.
مجتمع فنی تهران پس از تاسیس در سال 1358 و شروع فعالیت در عرصه آموزش الکترونیک و بخصوص تعمیرات رادیو و تلویزیون، که در زمان خود از اهمیت بسزایی برخوردار بود، به تدریج وارد دنیای کامپیوتر شده و ابتدا با آموزش سیستم عامل داس (MS-Dos) آغاز کرد که از معروفترین کتابهای کامپیوتری آن زمان، می توان به کتاب ام اس داس دکتر سعید سعادت اشاره نمود. دکتر سعید سعادت صانعی هم اکنون در مقام مدیر عاملی مجتمع فنی تهران حضور دارند و شخصاً همچنان اداره امور اصلی و مدیریتی کل مجموعه را به عهده دارند.
از سال 1376 با گسترش روزافزون فعالیتهای آموزشی مجتمع فنی تهران، این مرکز جهت گسترش خدمات هر چه بیشتر خود، شروع به اعطای نمایندگی با شرایط هماهنگ نمود، که شمار این نمایندگیها هم اکنون به بیش از 60 واحد در سطح کشور و نزدیک به 10 نماینده در سطح تهران بزرگ می رسد. واحد امور نمایندگیهای مجتمع فنی تهران، واقع در ساختمان مرکزی (سعادت آباد) نقش مدیریت تمامی نمایندگیهای کشور را برعهده دارد، شرایط اخذ نمایندگی در سایت مرکزی مجتمع فنی تهران قابل مشاهده است. لازم به ذکر است مدیریت این واحد با جناب آقای افکاری است که از مدیران سابق نمایندگیها و عوامل مؤثر در توسعه نمایندگیهای مجتمع فنی تهران است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی های مختلف مجتمع فنی تهران در کشور و تهران با شماره 0212729 با مرکز سعادت آباد مجتمع فنی تهران تماس حاصل فرمایید و یا به سایت مرکز مجتمع فنی تهران مراجعه فرمایید.

 

شعب مجتمع فنی تهران

در این جا سعی نموده ایم شما را در معرفی نمایندگی های مختلف شهر تهران و حومه یاری نماییم، شما می توانید با آگاهی از مشخصات کلی این مراکز آموزشی که در ذیل آمده است انتخاب بهتری داشته باشید.

1- مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می توانید با مرکز سعادت آباد مجتمع فنی به شماره 0212729 تماس بگیرید.

2- مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

برای آشنایی بیشتر در مورد مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران پیشنهاد می کنیم با دفتر مرکزی سعادت آباد به شماره 0212729 در ارتباط باشید.

3- مجتمع فنی تهران نمایندگی سیدخندان

عمده فعالیت این نمایندگی اجرای دوره های نرم افزارهای فنی و مهندسی، وب و برنامه نویسی، شبکه و سخت افزار، کامپیوتر و ICDL، گرافیک و عکاسی،دوره های مالی و حسابداری، طراحی دوخت و دستیاری دندانپزشکی است. شعبه سیدخندان با موقعیت جغرافیایی مناسب که از هر نقطه تهران دسترسی دارد و همچنین وضعیت ساختمانی متناسب با زیربنای 900 مترمربعی فضای خوبی برای دوره های اشتغال زا و با گرایش فنی و مهندسی است. اشتغالزایی از طریق مهارت آموزی، کارآفرینی، ایجاد فضای آرام برای یادگیری دانشپذیران و خوش حسابی از شعارهای این نمایندگی است.
آدرس مجتمع فنی تهران نمایندگی سیدخندان: ضلع شمال غربی پل سیدخندان – نبش خیابان ارسباران (جلفا) – پلاک 18
شماره تلفن مشاوره و ثبت نام این مرکز : 02122868670

4- مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک

اطلاعات لازم در مورد این نمایندگی را می توانید از مرکز سعادت آباد مجتمع فنی به شماره 0212729 در تماس باشید.

5- مجتمع فنی تهران نمایندگی نارمک

برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در رابطه با نمایندگی نارمک مجتمع فنی تهران پیشنهاد ما تماس با شماره 0212729 ساختمان مرکزی این مجموعه می باشد.

6- مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

این نمایندگی از سال 1392 شروع به فعالیت نمود و با استقرار در یک ساختمان زیبا، بزرگ و با موقعیت جغرافیایی خوب در دپارتمانهای رایج مجتمع فنی به خوبی درخشید، مدیر مسئول این مرکز جناب آقای حسینی از مدیران قدیمی و موفق مجتمع فنی سعادت آباد است که تلاش و پیگیری مداوم ایشان زبانزد است، همچنین مدیر آموزش آن جناب آقای زارعی است. با توجه به تاریخ تأسیس و شروع به کار این مرکز رشد سعودی آن در زمینه آموزش بسیار قابل تأمل است. این نمایندگی در زمینه کامپیوتر و IT، حسابداری، برنامه نویسی و دوره های هنر و معماری بسیار توانمند عمل نموده است.

7- مجتمع فنی تهران نمایندگی تهرانپارس

این نمایندگی که سالها در موقعیت فلکه سوم تهرانپارس حضور داشته است هم اکنون مدتی است به نزدیکی چهارراه تیرانداز منتقل گردیده است، بهترین برآیند آموزشی این مرکز زبان انگلیسی است و البته در باقی دپارتمانها نیز فعال است مخصوصاً دپارتمان حسابداری، این مرکز نیز با توجه به مدیریت جناب آقای نجفی به عنوان یکی از مدیران خوپش اخلاق و متشخص ثبات و آرامش خوبی دارد. با توجه به محدوده اطراف این نمایندگی و وجود منازل مسکونی نسبتاً متراکم تمرکز دوره های آموزشی اکثراً به سمت دوره های اشتغال محور و جوان پسند است.

8- مجتمع فنی تهران نمایندگی قیطریه

این موسسه از سال 1393 و با حضور سه مدیر از ساختمان مرکزی یعنی آقایان دارابی، و ذوالنوریان افتتاح گردید و پس از دو جابجایی جغرافیایی اکنون یکی از نمایندگان فعال، کم حاشیه و متمرکز مجتمع فنی تهران است. این نمایندگی نیز سعی دارد در تمامی گرایشها فعالیت نماید.

9- مجتمع فنی تهران نمایندگی پیروزی

هر آنچه در مورد مجتمع فنی تهران نمایندگی پیروزی مورد نیاز شماست را می توانید با تماس با دفتر مرکزی سعادت آباد به شماره 0212729 کسب نمایید.

 

 

10- مجتمع فنی تهران – نماینگی شمال غرب

این نمایندگی با حضور دو تن از مدیران فعال و کاربلد مجتمع فنی سعادت آباد و در سال 1398 افتتاح گردیده و با توجه به منطقه ای که در آن واقع است می تواند نقش خوبی در آموزش غرب تهران داشته باشد.

آدرس این نمایندگی: شهرک گلستان، خ امیرکبیر، خ هاشم‌زاده، نبش قائم یازده – پلاک 88

شماره های تماس : 44739971 ، 44739961 ، 44739981

11- مجتمع فنی تهران – نمایندگی رودهن

نمایندگی رودهن جهت پوشش خدمات آموزشی مجتمع فنی تهران در حاشیه شرقی تهران از سال 1392 تاسیس گردید و همچنان با قدرت فعال است.

تلفن تماس:76508573 – 76508570

رودهن – بلوار امام خمینی – مقابل اتکا – شماره 1352

12- مجتمع فنی تهران – نمایندگی ورامین

این نمایندگی جهت اجرای دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران برای ساکنین محدوده شهرستانهای قرچک و ورامین و پیشوا از سال 1396 شروع به فعالیت نموده است.

تلفن تماس:3628319136283494

ورامین ، میدان امام حسین ، بلوار باهنر، ساختمان مهر به شماره 346، طبقه سوم

13- مجتمع فنی تهران – نمایندگی پرند

از سال 1397 با هدف آموزش در دپارتمانهای مختلف مجتمع فنی تهران تأسیس و فعالیت نموده است.

تلفن تماس:56793716 – 56794954

تهران – اتوبان ساوه – شهر جدید پرند – میدان استقلال – بلوار جمهوری – برج سورن – واحد ۱۲۶

14- مجتمع فنی تهران – نمایندگی شهر قدس

از سال 1397 جهت آموزش در دپارتمانهای مختلف مجتمع فنی تهران تأسیس و فعالیت نموده است.

تلفن تماس: 46867771

این نمایندگی در بلوار امام خمینی شهر قدس واقع است.

15- مجتمع فنی تهران – نمایندگی شهریار

جهت کسب اطلاعات بیشتر مربوط به این نمایندگی لطفاً با ساختمان مرکزی و شماره تلفن 0212729 تماس حاصل نمایید.

16- مجتمع فنی تهران شعبه البرز

برای کسب اطلاعات موردنیاز در مورد این شعبه مجتمع فنی تهران، پیشنهاد ما تماس با 0212729 ساختمان مرکزی سعادت آباد است.

17- مجتمع فنی تهران ساختمان مرکزی

مدیریت نمایندگیهای کل کشور از هر جهت یعنی چه از بابت کنترل، و چه پشتیبانی محتوای آموزشی در این ساختمان اتفاق می افتد، دفتر مدیر عامل مجتمع فنی تهران جناب آقای دکتر سعید سعادت،دفتر امور نمایندگیها، دفتر مدیر کل آموزش، و همچنین کلاسهای آموزشی متعددی در این ساختمان واقع است.

 

دیگر واحدهای مجتمع فنی تهران

غیر از مراکز و شعب و نمایندگیهای گفته شده در بالا، واحد های دیگری نیز وابسته به مجتمع فنی تهران در فعالیتهای فرهنگی، انتشارات و غیره مشغولند که از مهمترین آنها دیباگران، فناوران و امور بین الملل است که در ذیل به آنها اشاره می کنیم.

مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران

این مؤسسه وابسته به مجتمع فنی تهران است که خود مستقلاً مجوز آموزش دارد و همچنین مجوز انتشارات دیباگران تهران نیز جزء قابلیتهای این مؤسسه است، تمامی امور چاپ و نشر کتاب مربوط به مجتمع فنی تهران از این کانال اجرا می گردد.

مؤسسه فناوران اطلاعات تهران

این مؤسسه صاحب مجوز دانشگاه علمی کاربردی فناوران اطلاعات تهران است که قسمت آموزش عالی مرتبط با مجتمع فنی تهران مربوط به این مؤسسه است. محل آن نیز در همان ساختمان مرکزی یعنی در سعادت آباد است.

دفتر امور بین الملل مجتمع فنی تهران

این دفتر مسئول همکاری در حوزه بین المللی بین مجتمع و مراکز آموزشی و دانشگاهی مختلف جهان است، از جمله این همکاریها می توان به قراردادهای، EMU، – Eastern Mediterranean University در قبرس، مؤسسه TAFE استرالیا، مؤسسه ITD کانادا، دانشگاه Box hill استرالیا، دانشگاه FHM  اشاره نمود، هم اکنون یکی از بهترین قراردادهای مجتمع با مراکز بین المللی پروژه مؤسسه سیتی اند گیلز انگستان (City & Guilds) می باشد. تعدادی از دوره های آموزشی در مجتمع فنی تهران با تایید این مرکز مدرک بین المللی این مؤسسه را نیز دارا می باشد.مدیریت این دپارتمان با آقای دارابی است.

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    درمورد مسائل مربوط به بازرگانی مثل ثبت سفارش، ترخیص و ... هم دوره ای دارید؟

    • سلام خدمت شما
      مجتمع فنی تهران نمایندگی سید خندان این دوره رو در حال حاضر برگزار نمی کنه. شما با مرکز مجتمع فنی با شماره تلفن 2729-021 تماس بگیرید.

  • سلام خداقوت
    برای یادگیری و مدرک ICDL نزدیکترین مجتمع فنی تون به منطقه 18 کجاست؟

    • سلام خدمت شما
      برای اطلاع از نمایندگی های فعال نزدیک محل سکونتتون باید با مرکز مجتمع فنی تهران تماس حاصل نمایید و شماره مرکز هم یک شماره چهار رقمی هست: 2729-021

  • با درود و احترام خدمت شما کارشناس بزرگوار
    من درمورد مجمتع های فنی سوالم متفاوت از سایر دوستان هست .
    میخواستم از خدمتتون شرایط تدریس و جذب مدرس در حوزه ی نرم افزار و برنامه نویسی رو جویا شم . و بدونم هر مجتمعی شرایطش با دیگر مجتمع ها متفاوت است یا مشترکاً شرایط واحدی دارند ؟ .
    مانا و پیروز باشید .

    • با سلام خدمت شما
      بهتره که این سوالو به صورت تلفنی و یا حضوری مطرح کنید. شماره تلفن ما هست 22868670-021

  • سلام برای گذراندن دوره های ابزار دندانپزشکی به کدام مرکز باید مراجعه کرد؟

    • سلام خدمت شما
      اگر منظورتون دوره های تجهیزات دندانپزشکی هست ما همچین دوره ای نداریم و دوره ی دستیاری دندانپزشکی را برگزار می کنیم برای اطلاع از دیگر مراکز هم متأسفانه ما اطلاع دقیقی نداریم و باید از خودشان جویا شوید.

  • سلام . کدوم شعبه فنی حرفه ای در زمینه دپارتمان معماری قوی تره؟ در خصوص دوره های معماری و طراحی و دکوراسیون داخلی

    • سلام خدمت شما
      برای اطلاع از نمایندگی ها با مرکز تماس بگیرید.
      شماره تلفن مرکز: 2729-021

  • سلام
    کدام نمایندگی مجتمع فنی تهران دوره مونتاژ برد های الکترونیکی smd و dip برگزار می‌کند.

    • سلام خدمت شما
      برای اطلاع از دوره های دیگر نمایندگی ها باید با مرکز تماس بگیرید.
      شماره تماس مرکز هست: 2729-021

  • سلام، مجتمع فنی تهران پایتخت چیست ، لطفا توضیح بدبد؟! عضوی از مجتمع فنی تهران هست؟!

    • سلام خدمت شما
      خیر مجتمع فنی تهران پایتخت جزء نمایندگی های مجتمع فنی تهران نیست

    • سلام خدمت شما
      خیر مجتمع فنی تهران پایتخت جزء نمایندگی های مجتمع فنی تهران نیست

  • سلام ببخشید برای آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد به کدوم شعبه مراجعه کنم ؟ میخوام به اسلامشهر هم نزدیک باشه

    • سلام خدمت شما
      شما با مرکز برای اطلاع از نمایندگی های نزدیک به محل اقامتتون تماس بگیرید
      شماره مرکز هستش : 2729-021

  • سلام مي خواستم بدونم كلاس منشي گري و امور دفتري تو كدوم شعبه ي تهران داريد؟ اگه
    كلاسا روزهاي پنجشنبه و جمعه ها باشه خيلي خوبه

    • با سلام خدمت شما دوست گرامی
      درصورتی که علاقه مند به مهارت های کامپیوتری که لازمه ی تمام مشاغل اداری و دفتری میباشد هستید میتوانید با شماره 22868670 تماس حاصل نمایید
      و برای سایر مهارت ها با شماره 2729 تماس حاصل نمایید

  • با سلام
    من میخوام دوره Msp بگذرونم محدوه شرق هستم کدوم آموزشگاه آموزش میدن و مناسب‌تر؟ از لحاظ آموزشی منظورم بود. ممنونم

    • با سلام خدمت شما دوست گرامی
      مجتمع فنی تهران سیدخندان این دوره را برگزار میکند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02122868670 تماس حاصل نمایید

      • سلام خدمت شما
        میخواستم بدونم دوره ادمین اینستاگرام در کدام یک از شعب مجتمع فنی تهران برگزار میشه ممنون.

        • سلام به شما دوست گرامی
          لطفا با شماره مرکز مجتمع فنی تهران تماس بگیرید
          021-2729

1 2 3 10