آموزش کامپیوتر و IT

دپارتمان آموزش کامپیوتر و آی تی متشکل از مهمترین دوره های کاربردی مجتمع فنی تهران است که در سه زمینه زیر فعال است:

  1. آموزش کامپیوتر که شامل دوره ICDL1 و دوره ICDL2 است و چند مهارت از مجموعه نرم افزاری office که اکسل یکی از مهمترین آنهاست.
  2. دپارتمان آموزش شبکه و سخت افزار که در آن دوره های مرتبط با مدیریت شبکه های کامپیوتری به فراگیران آموزش داده می شود و این دوره ها دارای فرصتهای شغلی بسیار عالی در بازار کار امروز هستند چراکه هر شرکت و یا موسسه ای که بیش از 2 کامپیوتر دارد نیازمند به ارتباط بین کامپیوترهای خود است و از این رو هرچه تعداد سیستمهای کامپیوتری در یک مجموعه بیشتر باشد نقش متخصص سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه شبکه بیشتر حس میشود.
    دوره های شبکه Microsoft از جمله معروفترین دوره های این دپارتمان است.
  3. دوره های وب و برنامه نویسی.
    این دوره با توجه به نیاز تمامی مراکز تجاری، اداری، فرهنگی، آموزشی، ارگانی، دولتی و هر نوع سازمان به داشتن وب سایت خوب و قابل اتکا یکی از فرصتهای طلایی اشتغال در زمینه آی تی است. تقاضا برای داشتن سایت حتی برای اشخاص حقیقی به شدت در حال فزونی است.

مقالات مرتبط با کامپیوتر و آی تی

نمایش دیدگاه ها

  • سلام وقتتون بخیر
    دوره ی آموزشی دارین که آموزش ورد و اکسل و اکسپرس رو با هم داشته باشه؟

    • سلام خدمت شما
      خیر ما دوره ورد و اکسل رو هر کدوم به صورت جداگانه داریم و دوره اکسپرس هم در مجتمع فنی تهران سیدخندان تدریس نمیشه.

  • سلام وقت بخیر
    برای طراحی سایت، نیاز هست چه دوره هایی گذرانده شود؟

    • سلام وقت شما هم بخیر
      برای شروع باید سه دوره web design رو بگذرونید. بعد از اون میتونید دوره ی react رو بگذرونید. اولین دوره هم web design 1 هستش که پیشنیاز دوره های دیگه هستش که شامل HTML5 و CSS3 هست.

  • استاد سلام یکسوال داشتم از خدمتتان استاد من خودم در رشته مهندسی کامپیوتر دارم تحصیل میکنم ولی بعضی موارد را هنوز درک نکردم از جمله اینکه اصلا کامپیوتر چجوری صفر ویک میفهمه و اینکه از کجا میفهمه دستوراتی که ما نوشتیم را اجرا کند؟قدرت تشخیص کامپیوتر کجاست؟؟کامپیوتر های اولیه چجوری میفهمیدند باید کدهارو اجرا کنند واصلا کد های صفر ویک چجوری در کامکپیوتر های اولیه به وحجود آمد؟؟استاد ایا دوره ای دارید در این زمینه؟؟

  • سلام من میخام ورد واکسل وپاورپوینت وفتوشاب رو کامل یادبگیرم وچیز های مربوط به کامپیوتربرای محیط کارم وتقریبا اشنایی دارم با اکسل ورد خیلی کم واینکه کدوم پکیج رو پیشنهاد میدین وچقد زمان میبره تا یاد بگیرم وکلاس تایپ تندباتشکر

    • با سلام خدمت شما
      برای مشاوره درباره ی دوره ها و اینکه با مشاورین ما چک کنید که معلومات شما در چه حده و بهتره که از کدوم دوره شروع کنید، تلفنی با مجتمع تماس بگیرید چون مشاوره دادن در قالب چت خیلی مطلوب نیست و ممکنه مطالب به خوبی انتقال پیدا نکنه. شماره تلفن تماس مجتمع فنی تهران سیدخندان: 22868670-021

  • سلام خسته نباشید
    من هیچ اطلاعاتی از کامپیوتر ندارم، فقط در حد کارهای روزمره مثل بقیه افراد جامعه آشنایی دارم.
    اما خیلی دوست دارم صادقانه بدونم من میتونم با دنیای کامپیوتر، اینترنت، و ..... آشنا و مسلط بشم؟که بتونم برای خودم درآمد داشته باشم؟

    • سلام خدمت شما
      در جواب سوالتون باید بگم که ما حتی برای کسانی که هیچ آشنایی با کامپیوتر ندارند هم، کلاس برگزار می کنیم و بعد از تسلط به کامپیوتر دانشجویان می تونن در دوره های تخصصی ما شرکت کرده و جذب بازار کار بشن و درآمد کسب کنند. پس در نتیجه این موضوع برای شما که یک آشنایی قبلی با کامپیوتر دارید هم صدق می کنه و بیشتر بستگی به تلاش خودتون داره. برای مشاوره و دونستن اینکه از کجا باید شروع کنید به صورت تلفنی با مجموعه ما تماس بگیرید تا همکاران ما بتونند راهنماییتون کنن. شماره تلفن مجتمع فنی تهران سیدخندان: 22868670-021

    • سلام خدمت شما
      مجتمع فنی تهران سیدخندان بعضی دوره ها رو هم آنلاین برگزار می کنه و هم حضوری، ولی بعضی از دوره ها فقط حضوری برگزار میشن.

  • سلام وقتتون بخیر
    میخواستم راهنماییم کنید برای طراحی سایت و بالا بردن سئو و برنامه نویسی های مربوط به آن باید چه دوره ایی را ثبتنام کنم؟

    • سلام خدمت شما
      از اونجایی سوالتون شامل مباحث زیادی میشه در قالب چت شاید نتونیم به خوبی سوالتونو جواب بدیم بنابراین شما با مجتمع تماس بگیرید و از طریق تماس تلفنی از مسئول دپارتمان IT مشاوره کامل بگیرید.
      شماره تلفن ما هست: 22868670-021

  • سلام و وقت بخیر
    من از کامپیتو خیلی کم سر در میارم ولی چون تا یک هفته اینده مهاجرت به المان رو دارم علاقه مند شدم کامپیوتر مخصوصا رشته IT یا مهندس سافت ویر شدم آیا شما اموش یا کلاس های رو برگزار میکنید؟

    • سلام خدمت شما
      شما با شماره 22868670-021 تماس بگیرید تا همکاران ما بتونن راهنماییتون کنن.

  • سلام من میخواستم ی مدرک خوب که آینده شغلی خوبی داشته باشه رو کسب کنم و هزینه کلاساش و دورش مهم نیس فقط مهم اینه مدرک رو بگیرم میخواستم ببینم کجا کلاساش هست و از کجا باید شروع کنم

    • سلام به شما دوست گرامی
      شما باید طبق علاقه خودتون دوره ایی رو انتخاب کنید و شرکت کنید وقتی علاقه وجود داشته باشد قطعا خوب یاد میگیرید و مدرک هم دریافت می کنید و با مدرکتون می توانید شغل مناسبی داشته باشید.
      برای مشاوره می توانید با شماره 02122868670 تماس بگیرید.

  • سلام ، روزتون بخیر ، ببخشید برای کسی که دانشی از کامپیوتر نداره و می‌خواهد در کلاس ها شرکت کند باید چه رشته و مرحله ای رو انتخاب کنه ؟ آیا برای این افراد کلاس هایی هست؟ مثلا برای شرکت در کلاس برنامه نویسی باید از ابتدا چه مرحله ای رو برای خواندن آغاز کنم؟

    • سلام خدمت شما
      برای کسانی که قبلاً با کامپیوتر کار نکرده اند ما ابتدا دوره های ICDL رو پیشنهاد میدیم که شامل مهارت های هفگانه کامپیوتر هست که طی دو مرحله برگزار میشه ICDL1 و ICDL2 که ICDL1 شامل 4 مهارت مبانی کامپیوتر، ویندوز، اینترنت، Word و ICDL2 هم شامل 3 مهارت Excel، Access ،PowerPoint هست البته ما ICDL Pack هم برگزار می کنیم که همه 7 مهارت رو به صورت یکجا می تونید بگذرونید. بعد از ICDL شما می تونید در کلاس های برنامه نویسی ما شرکت کنید و از همکاران ما مشاوره بگیرید که کدام شاخه برنامه نویسی بیشتر به کار شما میاد و اینکه شما یه کدام شاخه بیشتر علاقه دارید.شماره تلفن ما: 22868670-021 و شماره واتساپ: 09372612545

1 2 3 16